FRAKT- OCH LEVERANSPOLICY:

Av logistiska skäl kan vissa varor som köps i samma beställning behöva skickas i separata paket. Det betyder att du kanske inte får alla dina produkter i ett paket.

Var noga med att ange din adress korrekt. Vi ansvarar INTE för förlorade paket på grund av ofullständig eller felaktig adress.

På grund av begränsningar för låsning måste vi skaffa vissa produkter utanför Irland. När du är i kassan har du möjlighet att välja din fraktmetod. Det kostnadsfria alternativet 10–20 arbetsdagar indikerar att produkten levereras från en utlandsleverantör. Vi täcker eventuella avgifter/tullar/anpassade avgifter. 

Även om vi strävar efter att leverera varor inom den tidsram som vi anger kan vi inte garantera eller ta ansvar för leveranser utanför denna tidsram, eftersom vi förlitar oss på tredjepartsrederier för att underlätta våra leveranser. Vi kan inte ta ansvar för kostnader i egen regi eller andra kostnader som uppstår på grund av misslyckade eller försenade leveranser.

Handläggningstiden för beställningar är i allmänhet 2-3 arbetsdagar. När en beställning har behandlats kommer ett spårningsnummer att genereras och vidarebefordras till dig via en e -postbekräftelse. Om du inte har fått ditt spårningsnummer inom 7 arbetsdagar, vänligen meddela oss via e -post på Fyndasmartkundservice@gmail.com och inkludera ditt ordernummer.

När dina varor har skickats är uppskattad leveranstid:

Sverige: 10-20 arbetsdagar

Vi erbjuder full återbetalning på alla leveranstider som överstiger 45 arbetsdagar.

Oroa dig inte, vi kommer alltid att göra vårt bästa för att leverera på eller före dina leveransdatum. Det kan finnas andra oförutsedda omständigheter utanför vår kontroll som kan leda till förseningar, till exempel tull, allmänna/nationella helgdagar, naturkatastrofer, luft- och marktransportstrejker eller förseningar etc.