Ignorera sida

ALLTID FRI FRAKT - BETALA SENARE MED KLARNA

JAG VILL ÄNDRA ELLER AVBRYTA MIN BESTÄLLNING

Om du ändrar dig strax efter att du gjort din beställning och vill begära att din beställning ska annulleras/ändras måste du göra det via e-post till fyndasmartkundservice@gmail.com


Ange ditt fullständiga namn, ordernummer och e-postadress i din begäran. Våra kundtjänst specialister kommer att kontrollera om det är möjligt att avbryta din beställning innan denna skickas och bekräftar i så fall din avbokning via e-post.

Eftersom vi arbetar dygnet runt för att skicka dina paket så snabbt som möjligt kan det hända att vi inte alltid kan avbryta din beställning när denna har lagts. Om detta inte är möjligt måste du returnera detta till vårt lager när det levererats för återbetalning.

ÄR RETURER GRATIS?

Vi har såpass låga priser att vi inte kan erbjuda fri retur. Vi erbjuder för närvarande inte gratis retur och det är kundens ansvar att skicka varan tillbaka till oss.

Hur returnerar jag en vara?

Om du vill returnera eller byta ut dina köpta varor, vänligen skicka tillbaka dem till vårt lager för återbetalning eller byte. Återbetalning erbjuds på alla prissatta varor och butikskrediter erbjuds på ett e-presentkort för försäljningsartiklar.

Din retur måste komma tillbaka till vårt lager inom 14 dagar från det datum ditt paket levererades. Det är ditt ansvar att skicka varan / varorna tillbaka till returadressen på paketet.

Vi erbjuder återbetalningar till din ursprungliga betalningsmetod för varor som returneras till oss inom 14 arbetsdagar från leveransdatumet.

ALLA returer som görs efter 14 dagar men före 30 dagar kan endast bytas ut eller återbetalas till ett e-presentkort. Vi kan inte acceptera returer efter 30 dagar.

För att behandla en retur, vänligen kontakta Fyndasmartkundservice@gmail.com


Fyndasmart tillhandahåller inte förbetalda returetiketter; du kommer att ansvara för att täcka fraktkostnaderna för att returnera.

Håll ett öga på din återkomst eftersom det går tillbaka till oss, ditt paket förblir ditt ansvar tills vi har mottagit detta. När du ser att ditt paket har nått oss, vänligen tillåt 2 arbetsdagar innan din återbetalning/utbyte är klar. Vi skickar ett e-postmeddelande som bekräftar när detta har gjorts.

*Observera att under försäljningsperioder kan det ta upp till 5 arbetsdagar innan din retur behandlas när den har nått oss.

Praktiskt tips: Behåll ditt portobevis och skicka din retur tillsammans med ett spårningsnummer eftersom vi inte är ansvariga för returpaket som går förlorade eller stulna under transport.

HUR LÅNG TID TAR DET ATT ÅTERVÄNDA FÖR ATT BEARBETA?

När din retur eller byte har kommit tillbaka till oss, kommer vi att återbetala eller skicka din utbytta beställning inom 2-3 dagar.

Under REA -perioder kan denna process ta upp till sju arbetsdagar på grund av ökningen i volym.

Om du har kontrollerat ditt spårningsnummer och din retur har kommit tillbaka till oss och den har överskridit de 7 arbetsdagarna, vänligen skicka ett mejl till oss på

Fyndasmartkundservice@gmail.com


Jag har fått ett fel objekt

I det osannolika fallet får du ditt paket och det finns en fel artikel, kontakta vårt support-team på fyndasmartkundservice@gmail.com så kan de hjälpa dig med detta.

VAD HÄNDER OM JAG INTE HÄMTAR UT MITT PAKET INOM 14 DAGAR ELLER ANGER EN FELAKTIG ADRESS?

Om du inte hämtar ditt paket inom 14 dagar har vi rätt att debitera dig en avgift på 350 SEK för att inte hämta paketet. Vi står inte för några kostnader om paketet inte hämtas av kunden eller felaktig adress.