Introduktion till Hotels.com och dess tjänster i Sverige
Hotels.com är en ledande bokningstjänst för hotell som erbjuder en mängd olika tjänster, inklusive deals, gruppbokningar, presentkort och ett belöningssystem för medlemmar. Hotels.com tillhandahåller bokningar på över 100 000 hotell i hela världen, från lyxhotell till budgetboenden. Som medlem i Hotels.com Rewards kan du spara 10% eller mer på utvalda hotell globalt. Mer information hittar du här!
Kontakta Hotels.com: Kundtjänst och support
För att kontakta Hotels.På com kan du använda företagets kundtjänstportal, som ger hjälp med Rewards, hotell och semesterbostäder, flyg och paketbokningar, samt sekretess och säkerhet. Du kan också kontakta kundtjänsten direkt via telefon eller e-post för personlig service. På webbplatsen finns också information om företagets sekretesspolicy och vanliga frågor.
Resmål och hotellbokningar med Hotels.com
Hotels.com erbjuder bokningar på hotell runt om i världen, med populära resmål som Stockholm, London, Barcelona och New York. De mest populära länderna och regionerna för hotellbokningar är Sverige, Malta, Maldiverna och Thailand. Oavsett om du planerar en semester utomlands eller en weekendresa inom Sverige, kan Hotels.com hjälpa dig att hitta det perfekta boendet.
Bokningspolicys och Prisgarantier hos Hotels.com
Hotels.com erbjuder en avbokningspolicy där vissa hotell kräver avbokningar 24 timmar före incheckning. För att hjälpa kunder att få bästa möjliga pris erbjuder Hotels.com också en prisgaranti. Om du hittar ett lägre pris på samma hotell och datum på en annan webbplats, kommer Hotels.com att matcha det lägre priset. Prisgarantin gäller fram till dagen innan incheckning.
Ändringar och avbokningar på Hotels.com
Om du behöver göra ändringar eller avboka din bokning kan du göra det direkt via Hotels.coms hjälpcenter. Du kan även kontakta kundtjänst för personlig service och assistans med bokningsändringar.
Feedback och kundåsikter om Hotels.com
Hotels.com värdesätter feedback från sina kunder och erbjuder möjligheten att ge feedback om webbplatsen och deras tjänster. Du kan också få kontakt med företaget genom deras sociala medierkonton, där de regelbundet kommunicerar med kunder och samlar in åsikter och förslag.